Nejčastější dotazy

 

Potřebujete pomoc, nevíte si s něčím rady nebo si jen nejste jistí?

Vypsali jsme pro Vás ty nejčastější otázky a na ně odpovědi. Pokud jste i přesto nenašli odpověď na váš dotaz, neváhejte a napište nám  e-mail: info@withus.cz moc rádi Vám pomůžeme.

 

Jak si můžu objednat?

With Us objednávka není složitá. Jednoduše si vložte vámi vybraný kousek do nákupního košíku, a pokud si už nepřejete pokračovat v nákupu, přejděte na možnost K pokladně, kde vás čeká proces objednávky .

 

Můžu si objednat také prostřednictvím telefonu?

Ano, With Us momentálně nabízí tenhle způsob objednání.

 

Můžu svou objednávku stornovat, pokud ještě nebyla odeslána?

Samozřejmě před odesláním máte možnost telefonicky vaši objednávku stornovat.

 

Můžu si objednat zboží do zahraničí?

With Us Vám doručí zboží pouze v ČR a SR.

 

Jak zjistím, zda je moje objednávka provedená správně?

Pokud jste odeslali objednávku, jistě jste od nás obdrželi mail s jejím potvrzením, ve kterém si vše můžete zkontrolovat.

 

Jak můžu zaplatit?

Vaši objednávku lze zaplatit převodem, platbou přes platební bránu Comgate či na dobírku. 

 

Kdy zboží dorazí?

Pokud nám pošlete objednávku do 14:00, tak vaše zboží budete mít doma už následující pracovní den.

 

Můžu si objednávku vyzvednout osobně?

Je nám líto, momentálně With Us nenabízí osobní odběr. Ale pokud jsi z Ostravy, stačí u objednávky zadat osobní odběr- my tě zkontaktujeme a domluvíme se, kde tě můžeme zastihnout a zboží ti dovezeme na domluvené místo.

 

Co když mi vybraný kousek nebude sedět?

Jestliže vám nepadne velikost, střih nebo to prostě nesedí, zboží lze vrátit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od data dodání. Bližší info naleznete v sekci Výměna a vrácené zboží.

 

Co když je moje objednávka dárek?

Chcete udělat někomu radost? I s tím my počítáme! Stačí když v poznámce uvedete, že se jedná o dárek. Účet do balíčku vkládat nebudeme, obdržíte ho elektronicky na váš e-mail.   

 

 

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz