Vážení zákazníci, rádi bychom vás upozornili na změny z důvodu Covid-19 v procesech některých dopravců lze nyní platit dobírku pouze kartou. Momentálně očekávejte standardní dobu doručení 2-3 dny. Děkujeme za pochopení.

Výměna a vrácené zboží

Vrácení, výměna zboží a reklamace na webu WITH US        

Objednávky z webových stránek withus.cz lze vrátit nebo vyměnit bez udání důvodu ve lhůtě 30 dní od data dodání.

Zboží můžete vyměnit za jinou velikost či barvu. V druhém případě můžete odstoupit od smlouvy a zboží vrátit.

 


 

Vrácení zboží

Jestliže vám nepadne velikost, střih nebo to prostě nesedí, zboží lze vrátit bez udání důvodu ve lhůtě 30 dní od data dodání.

Zboží, prosíme, posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám.

Zboží je důležité poslat nenošené včetně visačky s formulářem, který byl přiložen k objednávce. Pokud v balení objednávky formulář nebyl přiložen, najdete ho zde: vraceni-zbozi-withuscz

Po obdržení vráceného zboží zpracujeme vrácení peněz ve výši objednávky podle tvého původního způsobu platby nebo pokud nebude uvedeno jinak. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme na Váš účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.

 


 

Reklamace zboží

Zboží nabízené na eshopu withus.cz je zaručeně nové, není-li u jednotlivé položky uvedeno jinak.

Každá věc zakoupená na eshopu může být reklamována v zákonem určené lhůtě 2 let.  Reklamované zboží zašle kupující společně s písemným popisem vady nebo reklamačním formulářem dostupným ke stažení (viz níže) na webových stránkách a dokladem o koupi na adresu: Zborovská 11/155, Ostrava 702 00 s poznámkou na balíčku ,, Reklamace zboží ,,  Prodávající potvrdí reklamaci do 30 dnů od doručení reklamovaného zboží, jeho přijetí a sdělí Kupujícímu způsob vyřízení reklamace. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů od doručení zásilky Prodávajícímu.

V případě, že reklamace nebude vyřízena kladně, zboží bude odesláno zpět Kupujícímu společně s odůvodněním zamítnutí reklamace.

Zjistí-li Kupující poškození zboží během dopravy a je-li to možné, sepíše v přítomnosti doručovatele protokol o poškození zboží během přepravy, nechá si jej dopravcem potvrdit, a následně jej předá Prodávajícímu k dalšímu vyřízení reklamace přepravy.